فروش پونه کوهی
فروش پونه کوهی در حال حاضر به دو صورت سنتی (بازار) و مدرن (اینترنتی) انجام می شود که هر کدام مزایا و معایب خود را دارا می باشد. در فروش های سنتی محصول به صورت حضوری خریداری می شود و متقاضی می تواند بعد از اطمینان از کیفیت محصول اقدام به خرید کند ولی در فروش اینترنتی کالا غیر حضوری سفارش داده شده و بیشتر افراد اعتمادی به اینگونه خریدها ندارند و سعی می کنند تا جای ممکن خرید خود را از بازار انجام دهند.
فروش پونه کوهی
در فروشگاه های اینترنتی تولید کننده می تواند به صورت مستقیم محصول خود را به فروش رساند و کالا با کمترین واسطه و مناسب ترین نرخ به دست مصرف کننده می رسد، در صورتی که در بازار سنتی محصولات کشاورزی از روستا به شهر منتقل شده و در این بین واسطه ها افزایش یافته و به نسبت آن کالا در بالاترین قیمت به دست مصرف کننده خواهد رسید. پونه کوهی از نمونه گیاهان دارویی است که برای عموم مردم شناخته شده می باشد و بیشتر مصارف غذایی داشته که به عنوان یک چاشنی و طعم دهنده در ماست، دوغ و همچنین به جای نعنا نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که با کمی تحقیق می توان از خواص درمانی این گیاه دارویی نهایت استفاده را برده و به عنوان یک سم زدای قوی مورد استفاده قرار داد.
خواص درمانی پونه
از دیگر خواص پونه می توان به رفع اسپاسم و گرفتگی عضلات، رفع سرفه، رفع عفونت و همچنین مناسب برای مشکلات اعصاب بوده که به نوعی آرامبخش نیز می باشد. فروش پونه کوهی توسط مرکز پخش تیندا به صورت اینترنتی انجام می شود تا متقاضیان بتوانند به راحتی محصول مورد نظر را از هر نقطه کشور انجام دهند. این مرکز ارائه دهنده مشاوره های لازم در مورد خواص محصولات نیز می باشد تا مصرف کنندگان بتوانند بهترین استفاده را از این منابع درمانی ببرند. شاید این داروهای طبیعی که به وفور در طبیعت یافت می شود از نظر بیشتر افراد بی ارزش بوده و اطلاعی از خواص درمانی فوق العاده آن ندارند که با کمی آگاهی در مورد این محصولات ارزشمند می توان آنها را جایگزین داروهای شیمیایی کرده و سلامت خود و خانواده را با مصرف این منابع طبیعی ارزشمند حفظ کرد.
معایب طب مدرن و داروهای شیمیایی
شرکت های دارویی تنها به عرضه یک دارو به اسامی مختلف بسنده نکرده بلکه برای فروش و سود هر چه بیشتر دست به تولید و تبلیغ داروهایی می زنند تا افراد خود بیمار پندار، آن ها را جهت رسیدن به سلامت و قوت هر چه بیشتر مصرف کنند. از سالها قبل صنایع داروسازی توانستند با تولید داروهای مختلف و رنگارنگ اذهان عمومی را فریب داده و به راحتی محصولات خود را با وجود همه ضرر و زیان هایی که برای مصرف کنندگان داشت به فروش رسانند. آزمایشگاه های داروسازی ملزم بودند به مرور زمان، فرآورده های خود را بیشتر بفروشند و سود بیشتری ببرند. برای وصول به این هدف ناگزیر باید داروهای جدید می ساختند و حتی داروهای قبلی که از رده خارج شده و برای مصرف کننده مضر بودند را با نام های جدید به بازار تزریق کنند و سودهای کلانی کسب کنند.