محصولات مرکز پخش تیندا شما را به خرید بهترین محصولات گیاهان دارویی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش موسیر خشک

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش موسیر خشکمصارف غذايي و دارويي گياه موسير
فروش موسیر خشک

فروش موسیر خشک در حال حاضر به صورت اينترنتي انجام مي شود تا هموطنان عزيز بتوانند به راحتي محصول مورد نظر خود را با خيالي آسوده خريداري كنند. براي خريد موسير خشك اعلا، مي توانيد از طريق سايت گياه درماني اقدام كرده و بهترين نمونه از اين محصول را با نرخ مناسب خريداري كنيد.

فروش موسیر خشک

فروش موسیر خشک

موسیر خشک از دسته گیاهان دارویی معطر با خواص درمانی بالاست. گیاه موسیر فواید بی نظیری را به همراه دارد و به درمان برخی از بیماری ها کمک شایانی می کند، همچنین برای پوست و مو نیز بسیار مفید است. در ایران از دیرباز موسیر دارای مصارف خوراکی متعددی بوده و به عنوان چاشنی در تهیه چاشنی، ترشی و یا معطر و ضدعفونی کردن دوغ و ماست استفاده می شود. موسیر مانند سیر و پیاز دارای خاصیت ضد عفونی کنندگی می باشد. موسیر ترکیبات گوگردی فراوان دارد که سبب بهبود جریان خون، سم زدایی و پاکسازی بدن و کبد می شود. موسیر از دسته محصولات ناب و ارگانیک منطقه غرب اصفهان می باشد که در مراتع و کشتزارها به وفور یافت می شود.

مصارف غذايي و دارويي گياه موسير

موسیر از جمله گیاهان غده­ دار محسوب می‌شود که بیشترین شباهت را با سیر دارد. هر غده این گیاه دارای چندین حبه است. از جمله گیاهان یک ‌ساله است. از موسیر برای طعم دار کردن دوغ، ماست و همچنین در ترشی نیز استفاده می شود. موسیر از جمله گیاهانی است که دارای طعمی ملایم نسبت به پیاز دارد.

توجه داشته باشید که هم غده زیرزمینی گیاه و هم برگ‌های این گیاه قابلیت مصرف دارد. موسیر مانند سیر و پیاز خاصیت آنتی اکسیدانی، رقیق کردن خون یا خواص آنتی باکتریالی دارد، یکی از ویژگی های بارز موسیر بو ندادن دهان پس از مصرف آن است.
سیر و موسیر و همچنین پیاز از لحاظ عطر و طعم شباهت زیادی بهم دارند که هر سه این گیاهان خاصیت ضد عفونی کننده دارند که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کنند.

موسیر سبب تحریک آنزیم های گوارشی، بهبود هضم غذا، درمان زخم معده و سلامت دستگاه گوارش می شود و فیبر موجود در آن حرکات روده بهبود می بخشد و یبوست را درمان می کند.

موسیر تولید انسولین در بدن را افزایش می دهد و به همین علت سبب کاهش قند خون در افراد دیابتی می شود. فیبربالای موجود در موسیر برای تنظیم قند خون مناسب است.

طیبه گوگونانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

محصولات مرکز پخش تیندا شما را به خرید بهترین محصولات گیاهان دارویی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید